FAQ – POSY by Interflora

1. Hvornår modtager jeg min POSY?

Vores posies er altid friskbunde på selve dagen af Danmarks dygtigste florister. Derfor kan vi levere hver dag fra mandag til lørdag. Når du bestiller din POSY angiver du, hvilken dag du vil have din buket leveret, allerede fra næste eller måske samme dag.

2. Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min POSY bliver leveret?
Når du bestiller blomster fra POSY vil du i bestillingsprocessen få valgmuligheder omkring, hvad der skal ske med buketten i fald at du ikke er hjemme når vi kommer. Her kan du blandt andet vælge at bestillingen må sættes ved døren eller afleveres til naboen. Unaset, vil der altid efterlades et kort med information om, hvor buketten er sat. Floristen sørger for, at der er vådt om blomsten, så den kan holde sig til du kommer hjem og sætter den i vand. Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken. Er det ikke muligt at aflevere et kort (primært pga. af aflåste hoveddøre til trappeopgange) forsøges modtager eller afsender kontaktet pr. telefon.

3. Hvorfor ligner min buket ikke den på billedet?
Alle vores posies er håndbunde, unikke og sat sammen af de blomster, der er i sæson netop nu. Derfor er de buketter, du ser på bestillingssiden stilmæssigt vejledede og ikke en-til-en udtryk for den buket, du modtager. Det, du skal tage stilling til ud fra billederne, er, om du er til grøftekants-stilen (Mark Style), til skandinavisk minimalisme (Nordic Chic) eller til det mere klassiske og romantiske (Poetic Touch). Læs mere om vores POSY-universer og stilarterne her.

4. Hvor og hvordan leverer POSY?
POSY er en del af Interflora i Danmark og leverer derfor over hele landet. Det er din lokale Interflora florist, der leverer din buket, på samme måde, som når du bestiller fra interflora.dk. Det betyder, at det er uddannet fagfolk, der kommer med din buket, og der tages højde for, at buketten har det godt, hvis du ikke er hjemme, når den leveres s den kan holde sig fin og frisk til du kommer hjem.

5. Hvem binder POSYs buketter?
Det vil være din nærmeste Interflora blomsterhandler, der binder din POSY-buket, og står for at bringe den ud til dig. Det betyder, at det er uddannede blomsterbindere, de dygtigste, der står for at sammensætte den smukkest mulige POSY til dig af de blomster, der er i sæson netop nu og inden for den stilretning, du har valgt.

6. Hvad er Nordic Chic?
Nordic Chic er som en skandinavisk pige… Høj, slank og lys. I vores Nordic Chic univers får du buketter, der er ranke, lyse og enkle, sammensat af én højest to typer blomster bundet løst og højt op med let grønt eller sæsonens naturlige grene.

7. Hvad er Mark Style?
Mark Style er som nostalgi fra marken… Naturlig, sød og vilter. I vores Mark Style univers får du uhøjtidelige markbuketter, der minder om landlig nostalgi, bundet løst op i forskellige længder.

8. Hvad er Poetic Touch?
Poetic Touch er et lille blomstereventyr… Klassisk, og alligevel lidt overraskende. I vores Poetic Touch univers får du poetiske og mere klassiske lave og tætte buketter med et eventyrligt udtryk og drømmende, bløde farvenuancer.

9. Jeg er journalist / har en blog/Instagram profil og vil gerne omtale POSY. Hvem skal jeg kontakte?
Hos POSY er vi meget glade for, at I har lyst til at omtale os og samarbejde. Skriv til presse@posy.dk og sig hej, hvis du ser kommercielle eller presserelaterede muligheder mellem dig og POSY. For kundeservice, kontakt venligst info@posy.dk eller ring til os på tlf.: 88 445 445 hverdage 9-17 og lørdag 9-12

10. Hvordan holder jeg pause i mit abonnement?
Skriv en mail til info@posy.dk med en start og en slutdato på pausen, så sørger vi for at der ikke bliver leveret blomster i perioden.

11. Hvordan reklamerer jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med min buket?
Du kan enten rette henvendelse til den butik, der har leveret buketten til dig, eller skrive en mail til info@posy.dk. Husk at vedhæfte nogle billeder af buketten.

12. Jeg vil lave en firmaaftale omkring POSY
Kontakt vore kundeservice på info@posy.dk, så finder vi sammen ud af den bedste løsning, til at opfylde dine behov og ønsker med fast levering af buketter fra POSY til din arbejdsplads.

13. Kan jeg ændre i mit abonnement?
Du kan altid ændre dit abonnement. Det eneste du skal gøre, er at skriv en mail til info@posy.dk, men dit ønske. Vores kundeservice kan ændre dit abonnement til et andet i det samme prisleje. Ønsker du at ændre abonnementet til et større abonnement, skal du opsige det eksisterende abonnement og købe et nyt.

14. Hvorfor vælge POSY?
POSY er til dig, der ønsker at have årstidens sprødeste spirer omkring dig i en luftig og moderne stil. Vi udvælger årstidens smukkeste blomster og kombinerer dem i enkle og elegante buketter, der gør dejlige rum endnu skønnere. Buketterne er inklusiv fragt og med levering fra dag til dag, hvor som
helst i Danmark.

15. Jeg bor i en aflåst opgang. Kan I levere til mig?
Ja, det kan vi godt. Det eneste du skal gøre, er at oplyse et telefonnummer, som buddet kan kontakte og skaffe sig adgang til opgangen.

16. Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Hvad gør jeg?
Tit og ofte er din ordre gået i gennem, selvom du ikke har fået en bekræftelsesmail. Det kan skyldes, at der har været fejl fra vores side, som gør at mailen ikke bliver sendt ud, eller kan det også skyldes, at du har tastet en forkert mailadresse, eller mailen er havnet blandt dine uønskede post. Vi vil derfor bede dig om at tjekke, om vi har din rigtige mailadresse og at mailen ikke allerede er i dine uønskede mails. Kontakt herefter POSY, ved at skrive til info@posy.dk, så sørger vi for en ny bekræftelsesmail til dig.

17. Jeg vil gerne have en faktura. Hvad gør jeg?
Skriv en mail til info@posy.dk, så sender vi gerne en faktura på din ordre til dig.

 

18. Hvordan bestiller jeg en enkelt levering?

Hos POSY kan du bestille blomster både én buket ad gangen og på fast abonnement. Når du trykker på ”Bestil Blomster” i bjælken øverst på siden, guides du automatisk igennem valg af din buket type og størrelse samt videre til at vælge  enkeltlevering eller abonnement.